مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:152024-01-09ورزشي

امسال 8 اردوی راهیان پیشرفت برای جوانان کرمانشاه برگزار می شود 


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای جوانان استان خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای جوانان استان خبر داد.

  حسین آذرکمند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تدوین سند ملی راهیان پیشرفت در کشور، اظهار کرد: شیوه نامه اجرای سند راهیان پیشرفت - ویژه جوانان - از سوی وزارت ورزش و جوانان به استانها ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: این برنامه که برای جوانان 18 تا 35 ساله استان برگزار می شود، سه بخش اردوهای راهیان پیشرفت، روایت پیشرفت و رویداد رسانه ای پیشرفت دارد.

معاون امور جوانان استان اضافه کرد: در بخش اردوهای راهیان پیشرفت، جوانان را به بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه صنعت می بریم تا با فعالیت و پیشرفت های این حوزه ها آشنا شوند.

وی تاکید کرد: در بخش روایت پیشرفت هم یکی از فعالان آن حوزه مانند یک سرمایه گذار یا کارخانه دار، فرآیند سیر تحولی راه اندازی واحد تولیدی خود را برای مخاطبین توضیح می دهد.

آذرکمند یاد آورشد: در بخش رویداد رسانه ای پیشرفت هم تلاش می شود تا از دستاوردها و پیشرفت هایی که طی چهار دهه گذشته در استان داشته ایم، فیلم ها و کلیپ هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 8 اردوی راهیان پیشرفت برای جوانان کرمانشاه برگزار می شود 

امسال 8 اردوی راهیان پیشرفت برای جوانان کرمانشاه برگزار می شود